Ztaa

Alla inlägg under november 2010

Av Zetterström - 29 november 2010 17:18

Chaachaa!

Dagen va kul!

Hagadal va kul!

ALLT va kul...

se kom utveklingssamtalet!

Det gick ok!

Jag ligger bra till i alla ämnen!

Och jag är inte som Robin säger:

Utveklingsstörd  

Han skämta om det igår när han fick veta att jag skulle på Utveklingssamtal!

Har gjort tyskan nu,ska gå ut en stund...

 

Kraam!

Av Zetterström - 28 november 2010 22:26

Hejhej!

Nu ska jag äta och sen ska jag gå och lägga mig!

Har väntat på min älskade bror och pappa♥

Dem kom nyss!

 

Imorn så åker vi i 6 till Hagadal med 1.

 

Nu ska jag gå och lyssna på Robin...

han berättar om ALLA galna grayer dem har gjort!

 

Harä bra!

Av Zetterström - 28 november 2010 20:00

Hej!

Jag har ju glömt att det är 1:a advent!

Här får ni ett gulligt kort!

 


Nu har mamma och jag vart ute och sprungit 5 km.

Det va halt!

Lite tungt men det gick la bra!

Pappa är åt Växjö och hämtar Robin på stationen...

IMORN FÅR JAG SPOTIFY!

Den första låten jag ska söka efter är:


Bara SÅ bäst!

Av Zetterström - 28 november 2010 15:04

Hejhej!

Matchen gick bra,

vi vann med 11-0  

Jag gjorde:2 mål

Natta:4 mål

J-sson:2 mål

Oskar:1 mål

Alexander:1 mål

Abbe:1 mål

Dem spelade GANSKA fult!

Jag skrek till en när han TAKLADE mig:

ÄR DU HELT DUM I HUVET PÅ RIKTIGT ELLER?!?!?!

Hans kompis sa:

Nee,han ÄR inte dum i huvet!

Jag:

Nene,han kan nog prata för sig själv!

 

Fy f**n va arg jag va på dem!

 

Men nu ska jag ut och springa...

Jag gick och åt förut och glömde att jag bloggade så det har stått såhär i några timmar  

 

Hejdå!

Av Zetterström - 28 november 2010 09:34

Hejhej!

Nu är det snart match!

Den börjar kl. 12.00 och vi ska va där om en timme!

 

Här snöar det förfullt!

Har ont i en muskel i ryggen!

 

Men vi får se!

Herrå!

Av Zetterström - 27 november 2010 20:08

Hejhej!

Tv:Så mkt bättre.

Blir en halvtimme på Tomten är far till alla barnen sen efter.

Musik:Johan Alander-Tjena syrran

 

Vad ska ni titta på ikväll?

 

Ha de bra!

Av Zetterström - 27 november 2010 17:48

Hejhej!

Nu har jag vart på marknad i Mörlunda!
KUUL!

Skulle va me Julia och Lovisa nu men det orkar jag inte,vi ska äta m.m

Dagen har vart bra!

Vart med Julia och Lovisa HEELA dagen,när jag inte vart på marknaden...

Vi va ute i snön och inne vi datan...

Men nu ska jag fortsätta lyssna på Johan Alander med Tjena Syrran.

Ni måste lyssna på den!

 

Har snart gratis sms så det är bara å smsa om ni vill  

FÅR SPOTYFI IMORN!

For those who do not understand Swedish

Bilder!

Hejhej!
Alla ni som har något kort på mig när jag springer,spelar bandy,fotboll,innebandy eller gör nån sportgrej!
Snälla,skicka dem till mig!
Vi löste det med att skicka!
Bara jag känner dig och litar på dig!
Ha det bra!

Presentation


Zetterström

Besöksstatistik

Fråga mig

6 besvarade frågor

Världens besökare

free counters

Länkar

Senaste inläggen

Gästboken

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24
25
26 27 28
29 30
<<<
November 2010 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards