Ztaa

Alla inlägg under april 2011

Av Zetterström - 28 april 2011 19:41

Tjenare!

Nu är jag hemma!

Jag åkte till Mommo och Moffa och åt,spelade lite fotbollsgolf.

Sen så cyklade jag och mormor ut till MB* där Poppe,Fille,Martin,Moffa och ?? va!
Komer inte ihåg namnet på den sista!

Det va ingen "liten kille"

Han va 23...

Men nu bjuder jag på lite bilder!

               

Eftersom alla hade Fiddy så körde dem på lilla banan...

Lite bilder på fina blommor...

     

Det har vart en kul dag!

Bjuder även på några fotbollsbilder!

         

Haha!

Fin blick!

Av Zetterström - 28 april 2011 15:22

Hejhej!

Det va ett tag sen nu...

Men jag har haft lite träningar,inget speciellt...

Idag har jag vart på sjukgymnastik och fick hem ett nytt träningsband!

Så ser det ut!
Men nu ska jag åka till mormor och äta för att sen åka ut till MB och kolla när Poppe och co. kör cross!

Av Zetterström - 26 april 2011 07:57

Hejhej!

Igår cyklade jag och mamma till Rosenvallen!

Fast vi säger Rosenors IP!

Dam laget hade match...

Mirelle hade inte så mycket att göra!

Det va ganska likt Långemåla matchen!

Men RIK vann med 4-0.

I halvlek och efter spelade jag,Annie,Moa,Linus och Ludde lite fotboll!

Annie är en klasskamrat,Ludde är hennes lillebror och Linus hennes pappa,Moa är Elins lillasyster...

 

I söndags va det träning och efter det så va det fika och snack!

Nicolle skulle baka men hon kom sent så vi fick inte bakelserna

Men,men!

Nu ska jag gå!

 

Hejdå!

Av Zetterström - 21 april 2011 13:56

Hejhej!

Jag har dåliga nyheter!

HANS ANDERSEN HAR BRYTE FOTEN!

Han va ute och sprang,snubbla på en stubbe och ska opereras på måndag!

Kan inte köra på 8 veckor

Lite klantigt,MEN ÄNDÅ!

 

Lite bilder på min kompis♥

Av Zetterström - 20 april 2011 15:53

Hejhej!

Här kommer bilderna!

     

Av Zetterström - 20 april 2011 15:08

Hej!

Först och främst vill jag säga förlåt att jag inte skrivit!

Datan har vart seg och så...

Läs mer på:

www.ztaa.bloggplatsen.se

 

I söndags så spelade vi match med F17 emot Högsby!

Tyckte vi hade spelet men dem fick in 2 turmål!
En fjösare i krysset,tjejen titta inte ens på målet,bara sparkade lite.

Och en i vänstra hörnet!

Slutade 2-1!

 

Nu till rubriken!

Igår va det A-lagsmatch i Långemåla!
Jag va med då,eller va med,hade kunnat va hemma istället!

Fick hålla i bollen och sparka upp den 4 gånger!

Sen blev det väl 7 utsparkar och 1 hörna på våran sida,men ändå!
Vi vann med 0-7!

Jag höll på att frysa ihjäl i målet!

Fick ju inte göra nått!

Men det va ju lite soligt,fast blåsten va kall...

kommer lite fotbollsbilder från matchen i söndags och städningen på RIK i lördags!

               

Inte från själva matchen,kunde ju inte ta kort då!

Utan efter...

Har ni tur så har dem lagt upp något på hemsidan!
Ska kolla det nu!

 

Sen till sist så vill jag skryta om världens bästa,snyggaste och underbara tröjja!

      

 

SÅ!

 

HEJDÅ!

Av Zetterström - 15 april 2011 15:47

Hejhej!

FÖRRA:

BLÄ!

NYA:

Bättre va?

Av Zetterström - 15 april 2011 15:02

Som kanske alla redan vet så tog FBK hem guldet igårkväll på Löfbergs Lila!

Färjestads guldhjältar 2010/2011:

Nr. Namn                        ålder   position           Antal SM-guld
7.  Oscar Klefbom              17 år      back              1:a SM-guldet

8.  Sanny Lindström             31 år     back              1:a SM-guldet
10. Pelle Prestberg              31 år     forward           3:e SM-guldet
11. Mattias Sjögren             23 år     forward           1:a SM-guldet
12. Marius Holtet               26 år     forward           2:a SM-guldet
14. Henrik Björklund            20 år     forward           2:a SM-guldet
16. Kristofer Berglund          22 år     back               1:a SM-guldet
18. Robin Sterner               20 år     forward           1:a SM-guldet
20. Anders Bastiansen          30 år     forward            2:a SM-guldet
22. Per Åslund                  24 år     forward            2:a SM-guldet
23. Adam Rundqvist             20 år     forward           1:a SM-guldet
24. Jonas Frögren               30 år     back              3:e SM-guldet
25. Jonas Brodin                17 år     back               1:a SM-guldet
27. Emil Kåberg                 33 år     forward           3:e SM-guldet
28. Erik Thorell                 19 år     forward           1:a SM-guldet
29. Niclas Edman                20 år     back              1:a SM-guldet
30. Marcus Paulsson             27 år     forward           2:a SM-guldet
31. Dick Axelsson               23 år     forward           2:a SM-guldet
32. Magnus Nygren              20 år     back              1:a SM-guldet
35. Alexander Salák             24 år     målvakt           1:a SM-guldet
40. Andro Michel                20 år     målvakt           1:a SM-guldet
41. Cristopher Nihlstorp         27 år     målvakt           1:a SM-guldet
44. Jonas Junland               23 år     back              1:a SM-guldet
51. Rickard Wallin               30 år     forward          4:e SM-guldet
53. Marcus Karlsson             22 år      back              2:a SM-guldet
55. Martin Sevc                 29 år      back              3:e SM-guldet
71. Christian Berglund           30 år      forward          1:a SM-guldet
73. Anton Grundel               21 år      back             2:a SM-guldet
79. Patrik Lundh                 22 år      forward          1:a SM-guldet
85. Mikael Johansson            25 år     forward           3:e SM-guldet

 


For those who do not understand Swedish

Bilder!

Hejhej!
Alla ni som har något kort på mig när jag springer,spelar bandy,fotboll,innebandy eller gör nån sportgrej!
Snälla,skicka dem till mig!
Vi löste det med att skicka!
Bara jag känner dig och litar på dig!
Ha det bra!

Presentation


Zetterström

Besöksstatistik

Fråga mig

6 besvarade frågor

Världens besökare

free counters

Länkar

Senaste inläggen

Gästboken

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards