Ztaa

Alla inlägg under mars 2011

Av Zetterström - 30 mars 2011 20:56

Hejhej!

Kom nyss hem och är nyduschad!

Tror ni fattar att jag vart på fotbollsträning!
Det kändes bra,bättre,men inte bäst..men bra!

Jag ska inte va med på matchen på sön...Mirelle står då,men då blir det Superstars istället!

Men nu ska jag äta!

Pappa kom med pizza!

 

Bloggar på www.ztaa.bloggplatsen.se senare!

 

Hejj!

Av Zetterström - 29 mars 2011 20:00

Hejhej!

Har duschat nu,kom hem från origenteringen!

Sprang B-Banan...

Säger säkert inte er ett dugg,men iallafall.

Här kommer kartan,har ritat ut hur jag sprang också!

Såå...

På fredag ska jag och F17 Dam laget i fotboll iväg och kickboxa,tror jag!Men det är iallafall en träningshelg!

Det ska bli jätteroligt!

Sen på lördag så blir det spa och mat på Moliljan och sen träning tror jag...har inte schemat här nu

Sen på söndag är det match,och superstar.

Superstar är en skoltävling mellan Målilla-Mörlunda!

Får jag inte vara med på matchen är jag med på superstar!

 

Nu ska jag fixa på min andra blogg!

 

HEJDÅ!

Av Zetterström - 27 mars 2011 19:35

Hejhej!

Har inte vart så mycket bloggande nu...

har inte gjort något speciellt på sista tiden!

Vill skriva

GRATTIS till RIK dam som vann igår med 6-0!

Imorgon är det träning!

Fotboll och sjukgymnastik!

Men just nu sitter jag här!

Gjorde nyss mina 100 armhävningar!

Tips:

1.Gör inte alla samtidigt!Du blir bara trött snabbt och tar pauser varannan gång!Gör tex 10-20 per gång,vila 10 sek och fortsätt!

2.Skriv ner hur många du gjort!

Tex.

Hehe!

 

Nu ska jag duscha,sen blir det väl datan och TV!

Nått bra program ikväll?

Av Zetterström - 24 mars 2011 19:35

Hejhej!

Kom nyss hem från bandyavslutningen...

Hatar Ludde just nu

Alla fick 2 st lotter till lottdragningen,

HAN VANN PÅ BÅDA!

En Alladdin och en hjärtan!

Fyyy!

Fåga om jag fick en...men det fick jag inte

Hehe!

___

Det blev som jag trodde,fick inte stå på Lördag.

Mirelle skulle det,men jag vet varför!

Hon har liksom spelat på stor plan med stort mål i?vet inte?5-7 år?

Jag,1 match! 3 träningsmånader!

Hon har mer rutin!

 

Harä bra!

Av Zetterström - 23 mars 2011 18:36

Hejhej!

Har inte orkat skriva föränn nu!

När jag inte skrivit har jag tränat lite...match...mer träning.

 

Ikväll är det fotbollsträning!

Kubben tar ut laget till på lördag.

Tror inte jag kommer med i laget då.

Har inte samma rutin som Mirelle.

Men jag är rörligare i målet...

 

 

Ska göra mig iordning och packa nu!

HEJDÅ!

Av Zetterström - 20 mars 2011 15:02

Och även dem första insläppta målen

Det blev 3-1 och jag stog sista halvlek.

Första målet var en frispark nära målet,

bollen komm precis under ribban och eftersom jag är så kort så kunde jag inte ta den även om jag hoppade,jag var chanslös

Och andra målet kom bollen jag sprang och skulle ta den men då styrde nån medspelare bollen in mot mål,jag började springa och tänkte:

"Hoppas hon skjuter på mig!"

Slängde mig någon meter framför bollen precis när hon sköt och den tog fingertopparna in i mål

------Har ätit nu oxå!------

Eterrätt:Kladdkaka

JÄTTEGOTT!

3:dje målet kom precis brevid stolpen!

 

Ska snart på årsmöte!

 

Ha dä gött!

Av Zetterström - 19 mars 2011 17:54

Hejhej!

Fotbolls match imorn då!
Taggade tjejer?!

Jag är!

Och börjar bli nervös!

Just nu laddar jag med vatten,vatten och...mer vatten!

Önska mig lycka till nu hörrni!
Kan behövas asså!

 

 Ska gå och göra mina 100 armhävningar,sen blir det go massage av min underbara pappa!

See ya!

Av Zetterström - 19 mars 2011 08:36

Hehe  

For those who do not understand Swedish

Bilder!

Hejhej!
Alla ni som har något kort på mig när jag springer,spelar bandy,fotboll,innebandy eller gör nån sportgrej!
Snälla,skicka dem till mig!
Vi löste det med att skicka!
Bara jag känner dig och litar på dig!
Ha det bra!

Presentation


Zetterström

Besöksstatistik

Fråga mig

6 besvarade frågor

Världens besökare

free counters

Länkar

Senaste inläggen

Gästboken

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards